Kontaktujte nás: +420 733 689 302 Facebook Facebook Zaregistrujte se Přihlaste se


Galerie

Jak shodit přebytečná kila před svatbou?

Chcete vypadat ve svatebních šatech neodolatelně, ale trápí Vás pár faldíků, které musí pryč? Tady je 7 základních pravidel jak na to:

1. JEZTE 

Opravdu to funguje! Žádné vynechávání snídaní, svačinek, ale pravidelná strava 5x denně. To znamená- snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře (popřípadě druhá lehká večeře). Častou chybou je, že většina z Vás má poslední jídlo mezi 5 a 6. To by bylo správně, pokud chodíte spát mezi 9-10. Pokud ale jdete do postele v 11-12, měla byste mít poslední jídlo v 7 nebo 8. Ano slyšíte dobře, poslední jídlo by totiž mělo být 4 hodiny před spaním, jinak vaše tělo hladoví, drží si tuky a nechce je pustit.

 

2. VYBÍREJTE, CO JÍTE

Stejně jako je důležitá pravidelnost, je také podstatné, co jíte. Váš jídelníček by měl obsahovat hodně zeleniny (nejlépe 3x denně) a dostatek kvalitních bílkovin. Kde je najdete? V libovém masu, rybách, luštěninách, mozarelle, tvarůžcích nebo proteinových nápojích. Maso můžete kuřecí i krůtí (nejlépe prsa), také vepřové a hovězí (nejlépe panenku a svíčkovou). Hlídejte si množství sacharidů! Pokud jich sníte více než tělo potřebuje, přebytek se okamžitě mění na tuky a ty se vám uloží tam, kde nejméně chcete.

 

3. PIJTE 

Je třeba pít pravidelně během celého dne, zhruba co půl hodiny 2 dcl vody. Tím si propláchnete tělo a tuky se tak nebudou usazovat. Nejvhodnější je čistá voda, na colu a fantu raději NAVŽDY zapomeňte.

 

4. HÝBEJTE SE

Bez pohybu to "bohužel" nepůjde. Ale uvidíte, že když překonáte počáteční odpor a únavu, pak se to stane pro vás drogou. Pro spalování tuků jsou vhodnější aerobnější cvičení. Získané svaly spotřebují více energie, takže toho můžete více sníst:) Vhodná kombinace je 3x týdně aerobní trénink (jízda na kole, kolečkových bruslích, chůze na páse nebo orbitreku a nejlépe klasický aerobic) a 2x týdně trénink s trenérem na vytvarování problémových partií (V současné době výborné bosu, 30 min cvičení zaměřené pouze na břicho nebo zadek (viz. aerobickatka.cz) nebo klasická posilovna).

 

5. HLÍDEJTE SI TEPOVKU

Pokud si myslíte, že když budete na páse běhat hodinu 5x týdně do vypuštění duše, tak zhubnete. Jste na omylu! Pro spalování tuků musíte mít tepovou frekvenci v rozmezí 55-70 % z maximální tepové frekvence. Jen tak měníte tuky na teplo a hubnete. Pokud máte tepovku moc vysokou, posilujete vaši fyzičku. Po 3 měsících sice vyběhnete do schodů bez zadýchání, ale nezhubnete nic. Vzorec tepové frekvence, při které budete pálit tuky je: (230-věk)x 0,65.

 

6. MĚŘTE SE

Váha je určitě důležitá, ale více by vás měli zajímat vaše míry. Proto se pravidelně měřte krejčovským metrem- prsa, pas, boky, stehna, lýtka, ruce. Co měsíc se přeměřte a zkontrolujte, zda přibíráte nebo hubnete. Možná budete překvapeny!

 

7. NEVĚŘTE NA ZÁZRAKY

Kdyby někdo vymyslel tablety, po kterých se opravdu hubne, byl by miliardář. Nic takového, ale zatím neexistuje! Jsou různé přípravky, které nastartují metabolismus, pomohou odbourat více tuku, ale funguje to pouze za předpokladu, když sportujete a správně jíte. Pojídáním zázračných pilulek a sledováním tv s pásem na břichu, neshodíte.

 

 

 

xoxo Kateřina 

 




06.06.2012






Přidejte vlastní komentář

Nyní odpovídáte na vybraný komentář